M. ÖZBAKIR UMUT Et Al. , "Hedonik Tüketimin İndirimli Ürün Satın Alma Tercihine Etkisi," 22. Ulusal Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.617-621, 2017
ÖZBAKIR UMUT, M. Et Al. 2017. Hedonik Tüketimin İndirimli Ürün Satın Alma Tercihine Etkisi. 22. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Trabzon, Turkey), 617-621.
ÖZBAKIR UMUT, M., KARACA, Ş., & YEMEZ, İ., (2017). Hedonik Tüketimin İndirimli Ürün Satın Alma Tercihine Etkisi . 22. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.617-621). Trabzon, Turkey
ÖZBAKIR UMUT, MEFTUNE, ŞÜKRAN KARACA, And İBRAHİM YEMEZ. "Hedonik Tüketimin İndirimli Ürün Satın Alma Tercihine Etkisi," 22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Turkey, 2017
ÖZBAKIR UMUT, MEFTUNE Ö. Et Al. "Hedonik Tüketimin İndirimli Ürün Satın Alma Tercihine Etkisi." 22. Ulusal Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.617-621, 2017
ÖZBAKIR UMUT, M. KARACA, Ş. And YEMEZ, İ. (2017) . "Hedonik Tüketimin İndirimli Ürün Satın Alma Tercihine Etkisi." 22. Ulusal Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.617-621.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEFTUNE ÖZBAKIR UMUT Et Al. }, title={Hedonik Tüketimin İndirimli Ürün Satın Alma Tercihine Etkisi}, congress name={22. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2017}, pages={617-621} }