K. ÜLGER, "Yüksek Öğretimde Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi," 23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , İzmit, Turkey, 2014
ÜLGER, K. 2014. Yüksek Öğretimde Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi. 23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (İzmit, Turkey).
ÜLGER, K., (2014). Yüksek Öğretimde Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi . 23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmit, Turkey
ÜLGER, KANİ. "Yüksek Öğretimde Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi," 23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmit, Turkey, 2014
ÜLGER, KANİ. "Yüksek Öğretimde Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi." 23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , İzmit, Turkey, 2014
ÜLGER, K. (2014) . "Yüksek Öğretimde Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi." 23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , İzmit, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={KANİ ÜLGER}, title={Yüksek Öğretimde Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi}, congress name={23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı}, city={İzmit}, country={Turkey}, year={2014}}