Ş. ÖZDEMİR, "Maliyetli Sinyalizasyon Teorisi Bağlamında Pazarlama İletişimi Kampanyaları ve Kitle İletişim Araçları," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.1, pp.233-250, 2021
ÖZDEMİR, Ş. 2021. Maliyetli Sinyalizasyon Teorisi Bağlamında Pazarlama İletişimi Kampanyaları ve Kitle İletişim Araçları. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.1 , 233-250.
ÖZDEMİR, Ş., (2021). Maliyetli Sinyalizasyon Teorisi Bağlamında Pazarlama İletişimi Kampanyaları ve Kitle İletişim Araçları. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.1, 233-250.
ÖZDEMİR, ŞEBNEM. "Maliyetli Sinyalizasyon Teorisi Bağlamında Pazarlama İletişimi Kampanyaları ve Kitle İletişim Araçları," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.1, 233-250, 2021
ÖZDEMİR, ŞEBNEM. "Maliyetli Sinyalizasyon Teorisi Bağlamında Pazarlama İletişimi Kampanyaları ve Kitle İletişim Araçları." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.1, pp.233-250, 2021
ÖZDEMİR, Ş. (2021) . "Maliyetli Sinyalizasyon Teorisi Bağlamında Pazarlama İletişimi Kampanyaları ve Kitle İletişim Araçları." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.1, pp.233-250.
@article{article, author={ŞEBNEM ÖZDEMİR}, title={Maliyetli Sinyalizasyon Teorisi Bağlamında Pazarlama İletişimi Kampanyaları ve Kitle İletişim Araçları}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={233-250} }