H. KOÇ And İ. BULUT, "Gestalt Kuramının Öğrencilerin Harita Okuma ve Yorumlama Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme," Marmara Coğrafya Dergisi , no.30, pp.1-19, 2014
KOÇ, H. And BULUT, İ. 2014. Gestalt Kuramının Öğrencilerin Harita Okuma ve Yorumlama Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme. Marmara Coğrafya Dergisi , no.30 , 1-19.
KOÇ, H., & BULUT, İ., (2014). Gestalt Kuramının Öğrencilerin Harita Okuma ve Yorumlama Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme. Marmara Coğrafya Dergisi , no.30, 1-19.
KOÇ, HAKAN, And İHSAN BULUT. "Gestalt Kuramının Öğrencilerin Harita Okuma ve Yorumlama Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme," Marmara Coğrafya Dergisi , no.30, 1-19, 2014
KOÇ, HAKAN And BULUT, İHSAN. "Gestalt Kuramının Öğrencilerin Harita Okuma ve Yorumlama Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme." Marmara Coğrafya Dergisi , no.30, pp.1-19, 2014
KOÇ, H. And BULUT, İ. (2014) . "Gestalt Kuramının Öğrencilerin Harita Okuma ve Yorumlama Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme." Marmara Coğrafya Dergisi , no.30, pp.1-19.
@article{article, author={HAKAN KOÇ And author={İHSAN BULUT}, title={Gestalt Kuramının Öğrencilerin Harita Okuma ve Yorumlama Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme}, journal={Marmara Coğrafya Dergisi}, year=2014, pages={1-19} }