İ. ÖZTÜRK And İ. YILMAZ, "Otel Müşterilerinin Hizmet Adalet Algıları ve Davranışsal Niyetleri Arasındaki İlişkide Hizmet Telafisi Tatmini ve Genel Tatminin Aracılık Rolü," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.2361-2377, 2020
ÖZTÜRK, İ. And YILMAZ, İ. 2020. Otel Müşterilerinin Hizmet Adalet Algıları ve Davranışsal Niyetleri Arasındaki İlişkide Hizmet Telafisi Tatmini ve Genel Tatminin Aracılık Rolü. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3 , 2361-2377.
ÖZTÜRK, İ., & YILMAZ, İ., (2020). Otel Müşterilerinin Hizmet Adalet Algıları ve Davranışsal Niyetleri Arasındaki İlişkide Hizmet Telafisi Tatmini ve Genel Tatminin Aracılık Rolü. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, 2361-2377.
ÖZTÜRK, İLKER, And İBRAHİM YILMAZ. "Otel Müşterilerinin Hizmet Adalet Algıları ve Davranışsal Niyetleri Arasındaki İlişkide Hizmet Telafisi Tatmini ve Genel Tatminin Aracılık Rolü," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, 2361-2377, 2020
ÖZTÜRK, İLKER And YILMAZ, İBRAHİM. "Otel Müşterilerinin Hizmet Adalet Algıları ve Davranışsal Niyetleri Arasındaki İlişkide Hizmet Telafisi Tatmini ve Genel Tatminin Aracılık Rolü." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.2361-2377, 2020
ÖZTÜRK, İ. And YILMAZ, İ. (2020) . "Otel Müşterilerinin Hizmet Adalet Algıları ve Davranışsal Niyetleri Arasındaki İlişkide Hizmet Telafisi Tatmini ve Genel Tatminin Aracılık Rolü." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.2361-2377.
@article{article, author={İLKER ÖZTÜRK And author={İBRAHİM YILMAZ}, title={Otel Müşterilerinin Hizmet Adalet Algıları ve Davranışsal Niyetleri Arasındaki İlişkide Hizmet Telafisi Tatmini ve Genel Tatminin Aracılık Rolü}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={2361-2377} }