M. AKÇADAĞ, "DÜNYA VE TÜRKİYE TAŞIMACILIK VERİLERİNİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.109-121, 2022
AKÇADAĞ, M. 2022. DÜNYA VE TÜRKİYE TAŞIMACILIK VERİLERİNİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2 , 109-121.
AKÇADAĞ, M., (2022). DÜNYA VE TÜRKİYE TAŞIMACILIK VERİLERİNİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, 109-121.
AKÇADAĞ, MUALLA. "DÜNYA VE TÜRKİYE TAŞIMACILIK VERİLERİNİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, 109-121, 2022
AKÇADAĞ, MUALLA. "DÜNYA VE TÜRKİYE TAŞIMACILIK VERİLERİNİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.109-121, 2022
AKÇADAĞ, M. (2022) . "DÜNYA VE TÜRKİYE TAŞIMACILIK VERİLERİNİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.109-121.
@article{article, author={MUALLA AKÇADAĞ}, title={DÜNYA VE TÜRKİYE TAŞIMACILIK VERİLERİNİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={109-121} }