M. KEŞKEK And D. KAYAHAN YÜKSEL, "Öğretmenlerin Covid-19 Pandemi Döneminde Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algıları," Sinop Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.2, pp.354-376, 2022
KEŞKEK, M. And KAYAHAN YÜKSEL, D. 2022. Öğretmenlerin Covid-19 Pandemi Döneminde Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algıları. Sinop Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.2 , 354-376.
KEŞKEK, M., & KAYAHAN YÜKSEL, D., (2022). Öğretmenlerin Covid-19 Pandemi Döneminde Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algıları. Sinop Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.2, 354-376.
KEŞKEK, MUHAMMED, And DİDEM KAYAHAN YÜKSEL. "Öğretmenlerin Covid-19 Pandemi Döneminde Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algıları," Sinop Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.2, 354-376, 2022
KEŞKEK, MUHAMMED And KAYAHAN YÜKSEL, DİDEM K. . "Öğretmenlerin Covid-19 Pandemi Döneminde Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algıları." Sinop Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.2, pp.354-376, 2022
KEŞKEK, M. And KAYAHAN YÜKSEL, D. (2022) . "Öğretmenlerin Covid-19 Pandemi Döneminde Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algıları." Sinop Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.2, pp.354-376.
@article{article, author={MUHAMMED KEŞKEK And author={DİDEM KAYAHAN YÜKSEL}, title={Öğretmenlerin Covid-19 Pandemi Döneminde Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algıları}, journal={Sinop Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={354-376} }