H. DEMİRCİOĞLU And S. Peker, "Genelleme Sürecinde Görselin Etkisinin İncelenmesi: Tek Durum Çalışması," Turkish Studies-Educational Sciences , vol.17, no.2, pp.253-269, 2022
DEMİRCİOĞLU, H. And Peker, S. 2022. Genelleme Sürecinde Görselin Etkisinin İncelenmesi: Tek Durum Çalışması. Turkish Studies-Educational Sciences , vol.17, no.2 , 253-269.
DEMİRCİOĞLU, H., & Peker, S., (2022). Genelleme Sürecinde Görselin Etkisinin İncelenmesi: Tek Durum Çalışması. Turkish Studies-Educational Sciences , vol.17, no.2, 253-269.
DEMİRCİOĞLU, HANDAN, And Seda Peker. "Genelleme Sürecinde Görselin Etkisinin İncelenmesi: Tek Durum Çalışması," Turkish Studies-Educational Sciences , vol.17, no.2, 253-269, 2022
DEMİRCİOĞLU, HANDAN And Peker, Seda. "Genelleme Sürecinde Görselin Etkisinin İncelenmesi: Tek Durum Çalışması." Turkish Studies-Educational Sciences , vol.17, no.2, pp.253-269, 2022
DEMİRCİOĞLU, H. And Peker, S. (2022) . "Genelleme Sürecinde Görselin Etkisinin İncelenmesi: Tek Durum Çalışması." Turkish Studies-Educational Sciences , vol.17, no.2, pp.253-269.
@article{article, author={HANDAN DEMİRCİOĞLU And author={Seda Peker}, title={Genelleme Sürecinde Görselin Etkisinin İncelenmesi: Tek Durum Çalışması}, journal={Turkish Studies-Educational Sciences}, year=2022, pages={253-269} }