E. ONURLUBAŞ Et Al. , "Tüketicilerin Organik Yumurta Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi," ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.1, pp.113-131, 2020
ONURLUBAŞ, E. Et Al. 2020. Tüketicilerin Organik Yumurta Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi. ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.1 , 113-131.
ONURLUBAŞ, E., GÜMÜŞ, N., & KARACA, Ş., (2020). Tüketicilerin Organik Yumurta Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi. ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.1, 113-131.
ONURLUBAŞ, EBRU, NİYAZİ GÜMÜŞ, And ŞÜKRAN KARACA. "Tüketicilerin Organik Yumurta Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi," ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.1, 113-131, 2020
ONURLUBAŞ, EBRU Et Al. "Tüketicilerin Organik Yumurta Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi." ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.1, pp.113-131, 2020
ONURLUBAŞ, E. GÜMÜŞ, N. And KARACA, Ş. (2020) . "Tüketicilerin Organik Yumurta Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi." ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.1, pp.113-131.
@article{article, author={EBRU ONURLUBAŞ Et Al. }, title={Tüketicilerin Organik Yumurta Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi}, journal={ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={113-131} }