İ. YEMEZ Et Al. , "Tüketicilerin İndirimli Ürün Satın Alma Niyet ve Davranışının Hazcı Yaklaşım İle Açıklanması," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.1, pp.29-51, 2018
YEMEZ, İ. Et Al. 2018. Tüketicilerin İndirimli Ürün Satın Alma Niyet ve Davranışının Hazcı Yaklaşım İle Açıklanması. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.1 , 29-51.
YEMEZ, İ., ÖZBAKIR UMUT, M., & KARACA, Ş., (2018). Tüketicilerin İndirimli Ürün Satın Alma Niyet ve Davranışının Hazcı Yaklaşım İle Açıklanması. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.1, 29-51.
YEMEZ, İBRAHİM, MEFTUNE ÖZBAKIR UMUT, And ŞÜKRAN KARACA. "Tüketicilerin İndirimli Ürün Satın Alma Niyet ve Davranışının Hazcı Yaklaşım İle Açıklanması," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.1, 29-51, 2018
YEMEZ, İBRAHİM Et Al. "Tüketicilerin İndirimli Ürün Satın Alma Niyet ve Davranışının Hazcı Yaklaşım İle Açıklanması." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.1, pp.29-51, 2018
YEMEZ, İ. ÖZBAKIR UMUT, M. And KARACA, Ş. (2018) . "Tüketicilerin İndirimli Ürün Satın Alma Niyet ve Davranışının Hazcı Yaklaşım İle Açıklanması." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.1, pp.29-51.
@article{article, author={İBRAHİM YEMEZ Et Al. }, title={Tüketicilerin İndirimli Ürün Satın Alma Niyet ve Davranışının Hazcı Yaklaşım İle Açıklanması}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={29-51} }