B. Şimşek And H. KAHRAMAN, "Millî Eğitim Bakanlığı’nın 40 Bin Yeni Anasınıfı Açma Projesinin Değerlendirilmesi," Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, pp.184-196, 2022
Şimşek, B. And KAHRAMAN, H. 2022. Millî Eğitim Bakanlığı’nın 40 Bin Yeni Anasınıfı Açma Projesinin Değerlendirilmesi. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2 , 184-196.
Şimşek, B., & KAHRAMAN, H., (2022). Millî Eğitim Bakanlığı’nın 40 Bin Yeni Anasınıfı Açma Projesinin Değerlendirilmesi. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, 184-196.
Şimşek, Bedriye, And HİLAL KAHRAMAN. "Millî Eğitim Bakanlığı’nın 40 Bin Yeni Anasınıfı Açma Projesinin Değerlendirilmesi," Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, 184-196, 2022
Şimşek, Bedriye And KAHRAMAN, HİLAL. "Millî Eğitim Bakanlığı’nın 40 Bin Yeni Anasınıfı Açma Projesinin Değerlendirilmesi." Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, pp.184-196, 2022
Şimşek, B. And KAHRAMAN, H. (2022) . "Millî Eğitim Bakanlığı’nın 40 Bin Yeni Anasınıfı Açma Projesinin Değerlendirilmesi." Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, pp.184-196.
@article{article, author={Bedriye Şimşek And author={HİLAL KAHRAMAN}, title={Millî Eğitim Bakanlığı’nın 40 Bin Yeni Anasınıfı Açma Projesinin Değerlendirilmesi}, journal={Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={184-196} }