M. IŞKIN, "Kurumsal İtibarın Yiyecek-İçecek İşletmeleri İmajı Üzerindeki Etkisinde Müşterilerin Hijyen Algılarının Rolü," Turk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.5, no.3, pp.1670-1986, 2021
IŞKIN, M. 2021. Kurumsal İtibarın Yiyecek-İçecek İşletmeleri İmajı Üzerindeki Etkisinde Müşterilerin Hijyen Algılarının Rolü. Turk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.5, no.3 , 1670-1986.
IŞKIN, M., (2021). Kurumsal İtibarın Yiyecek-İçecek İşletmeleri İmajı Üzerindeki Etkisinde Müşterilerin Hijyen Algılarının Rolü. Turk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.5, no.3, 1670-1986.
IŞKIN, MUSTAFA. "Kurumsal İtibarın Yiyecek-İçecek İşletmeleri İmajı Üzerindeki Etkisinde Müşterilerin Hijyen Algılarının Rolü," Turk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.5, no.3, 1670-1986, 2021
IŞKIN, MUSTAFA. "Kurumsal İtibarın Yiyecek-İçecek İşletmeleri İmajı Üzerindeki Etkisinde Müşterilerin Hijyen Algılarının Rolü." Turk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.5, no.3, pp.1670-1986, 2021
IŞKIN, M. (2021) . "Kurumsal İtibarın Yiyecek-İçecek İşletmeleri İmajı Üzerindeki Etkisinde Müşterilerin Hijyen Algılarının Rolü." Turk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.5, no.3, pp.1670-1986.
@article{article, author={MUSTAFA IŞKIN}, title={Kurumsal İtibarın Yiyecek-İçecek İşletmeleri İmajı Üzerindeki Etkisinde Müşterilerin Hijyen Algılarının Rolü}, journal={Turk Turizm Arastirmalari Dergisi}, year=2021, pages={1670-1986} }