İ. YEMEZ And S. SAĞIR, "İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği," Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.308-331, 2021
YEMEZ, İ. And SAĞIR, S. 2021. İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2 , 308-331.
YEMEZ, İ., & SAĞIR, S., (2021). İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, 308-331.
YEMEZ, İBRAHİM, And Saniye SAĞIR. "İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği," Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, 308-331, 2021
YEMEZ, İBRAHİM And SAĞIR, Saniye. "İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği." Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.308-331, 2021
YEMEZ, İ. And SAĞIR, S. (2021) . "İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği." Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.308-331.
@article{article, author={İBRAHİM YEMEZ And author={Saniye SAĞIR}, title={İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği}, journal={Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={308-331} }