Ş. ELALDI, "Analyzing Foreign Languages Preparatory Class Students’ Efficacy Beliefs Related To Foreign Language Teaching Using Different Variables (Hazırlık Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğretimine İlişkin Yeterlik İnançlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi)," ICES UEBK 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi) , 2017
ELALDI, Ş. 2017. Analyzing Foreign Languages Preparatory Class Students’ Efficacy Beliefs Related To Foreign Language Teaching Using Different Variables (Hazırlık Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğretimine İlişkin Yeterlik İnançlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi). ICES UEBK 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi) .
ELALDI, Ş., (2017). Analyzing Foreign Languages Preparatory Class Students’ Efficacy Beliefs Related To Foreign Language Teaching Using Different Variables (Hazırlık Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğretimine İlişkin Yeterlik İnançlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi) . ICES UEBK 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi)
ELALDI, ŞENEL. "Analyzing Foreign Languages Preparatory Class Students’ Efficacy Beliefs Related To Foreign Language Teaching Using Different Variables (Hazırlık Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğretimine İlişkin Yeterlik İnançlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi)," ICES UEBK 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi), 2017
ELALDI, ŞENEL. "Analyzing Foreign Languages Preparatory Class Students’ Efficacy Beliefs Related To Foreign Language Teaching Using Different Variables (Hazırlık Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğretimine İlişkin Yeterlik İnançlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi)." ICES UEBK 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi) , 2017
ELALDI, Ş. (2017) . "Analyzing Foreign Languages Preparatory Class Students’ Efficacy Beliefs Related To Foreign Language Teaching Using Different Variables (Hazırlık Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğretimine İlişkin Yeterlik İnançlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi)." ICES UEBK 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi) .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞENEL ELALDI}, title={Analyzing Foreign Languages Preparatory Class Students’ Efficacy Beliefs Related To Foreign Language Teaching Using Different Variables (Hazırlık Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğretimine İlişkin Yeterlik İnançlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi)}, congress name={ICES UEBK 26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi)}, city={}, country={}, year={2017}}