A. ARSLAN, "Türkçe Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamını Sağlayan Yedi İlkenin Uygulanabilirlik Düzeyinin Belirlenmesi," KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.3, no.2, pp.10-22, 2016
ARSLAN, A. 2016. Türkçe Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamını Sağlayan Yedi İlkenin Uygulanabilirlik Düzeyinin Belirlenmesi. KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.3, no.2 , 10-22.
ARSLAN, A., (2016). Türkçe Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamını Sağlayan Yedi İlkenin Uygulanabilirlik Düzeyinin Belirlenmesi. KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.3, no.2, 10-22.
ARSLAN, AYSEL. "Türkçe Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamını Sağlayan Yedi İlkenin Uygulanabilirlik Düzeyinin Belirlenmesi," KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.3, no.2, 10-22, 2016
ARSLAN, AYSEL. "Türkçe Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamını Sağlayan Yedi İlkenin Uygulanabilirlik Düzeyinin Belirlenmesi." KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.3, no.2, pp.10-22, 2016
ARSLAN, A. (2016) . "Türkçe Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamını Sağlayan Yedi İlkenin Uygulanabilirlik Düzeyinin Belirlenmesi." KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.3, no.2, pp.10-22.
@article{article, author={AYSEL ARSLAN}, title={Türkçe Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamını Sağlayan Yedi İlkenin Uygulanabilirlik Düzeyinin Belirlenmesi}, journal={KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2016, pages={10-22} }