F. ÇELİK, "Sosyal Medyada “Mahrem”, “Mahremiyet” ve “Halka Açıklık” Üzerine Düşünme," In Sosyal Medya Okuryazarlığı , İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık, 2021, pp.431-446.
ÇELİK, F. Sosyal Medyada “Mahrem”, “Mahremiyet” ve “Halka Açıklık” Üzerine Düşünme. 2021. In Sosyal Medya Okuryazarlığı , Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, 431-446.
ÇELİK, F., (2021). Sosyal Medyada “Mahrem”, “Mahremiyet” ve “Halka Açıklık” Üzerine Düşünme. Sosyal Medya Okuryazarlığı (pp.431-446), İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık.
ÇELİK, FİKRİYE. "Sosyal Medyada “Mahrem”, “Mahremiyet” ve “Halka Açıklık” Üzerine Düşünme." In Sosyal Medya Okuryazarlığı , 431-446. İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık, 2021
ÇELİK, FİKRİYE. "Sosyal Medyada “Mahrem”, “Mahremiyet” ve “Halka Açıklık” Üzerine Düşünme." Sosyal Medya Okuryazarlığı , Nobel Akademik Yayıncılık, 2021, pp.431-446.
ÇELİK, F. (2021) "Sosyal Medyada “Mahrem”, “Mahremiyet” ve “Halka Açıklık” Üzerine Düşünme", Sosyal Medya Okuryazarlığı . İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={FİKRİYE ÇELİK}, chaptertitle={Sosyal Medyada “Mahrem”, “Mahremiyet” ve “Halka Açıklık” Üzerine Düşünme}, booktitle={ Sosyal Medya Okuryazarlığı}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={İstanbul},year={2021} }