M. G. ZOR And D. F. BİÇER, "Hastaların Sağlık Kuruluşu Tercihlerinde Marka İmajının Etkisi," Business Management Studies: An International Journal , vol.8, no.3, pp.3655-3689, 2020
ZOR, M. G. And BİÇER, D. F. 2020. Hastaların Sağlık Kuruluşu Tercihlerinde Marka İmajının Etkisi. Business Management Studies: An International Journal , vol.8, no.3 , 3655-3689.
ZOR, M. G., & BİÇER, D. F., (2020). Hastaların Sağlık Kuruluşu Tercihlerinde Marka İmajının Etkisi. Business Management Studies: An International Journal , vol.8, no.3, 3655-3689.
ZOR, MUSTAFA, And DERYA FATMA BİÇER. "Hastaların Sağlık Kuruluşu Tercihlerinde Marka İmajının Etkisi," Business Management Studies: An International Journal , vol.8, no.3, 3655-3689, 2020
ZOR, MUSTAFA G. And BİÇER, DERYA F. . "Hastaların Sağlık Kuruluşu Tercihlerinde Marka İmajının Etkisi." Business Management Studies: An International Journal , vol.8, no.3, pp.3655-3689, 2020
ZOR, M. G. And BİÇER, D. F. (2020) . "Hastaların Sağlık Kuruluşu Tercihlerinde Marka İmajının Etkisi." Business Management Studies: An International Journal , vol.8, no.3, pp.3655-3689.
@article{article, author={MUSTAFA GÖKHAN ZOR And author={DERYA FATMA BİÇER}, title={Hastaların Sağlık Kuruluşu Tercihlerinde Marka İmajının Etkisi}, journal={Business Management Studies: An International Journal}, year=2020, pages={3655-3689} }