H. KOÇ Et Al. , "ÖSS YGS ve LYS Sınavlarındaki Coğrafya Sorularının Bloom Taksonomisi Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Analizi," Karadeniz Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.36, pp.257-275, 2013
KOÇ, H. Et Al. 2013. ÖSS YGS ve LYS Sınavlarındaki Coğrafya Sorularının Bloom Taksonomisi Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Analizi. Karadeniz Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.36 , 257-275.
KOÇ, H., SÖNMEZ, Ö. F., & ÇİFÇİ, T., (2013). ÖSS YGS ve LYS Sınavlarındaki Coğrafya Sorularının Bloom Taksonomisi Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Analizi. Karadeniz Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.36, 257-275.
KOÇ, HAKAN, ÖMER FARUK SÖNMEZ, And TANER ÇİFÇİ. "ÖSS YGS ve LYS Sınavlarındaki Coğrafya Sorularının Bloom Taksonomisi Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Analizi," Karadeniz Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.36, 257-275, 2013
KOÇ, HAKAN Et Al. "ÖSS YGS ve LYS Sınavlarındaki Coğrafya Sorularının Bloom Taksonomisi Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Analizi." Karadeniz Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.36, pp.257-275, 2013
KOÇ, H. SÖNMEZ, Ö. F. And ÇİFÇİ, T. (2013) . "ÖSS YGS ve LYS Sınavlarındaki Coğrafya Sorularının Bloom Taksonomisi Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Analizi." Karadeniz Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.36, pp.257-275.
@article{article, author={HAKAN KOÇ Et Al. }, title={ÖSS YGS ve LYS Sınavlarındaki Coğrafya Sorularının Bloom Taksonomisi Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Analizi}, journal={Karadeniz Araştırmaları Dergisi}, year=2013, pages={257-275} }