N. TOSUN, "SAĞLIK KURUMLARINDA MÜŞTERİ TATMİNİ," In Sağlık Kurumlarında Kalite ve Performans Yönetimi , Nobel Yayınevi, 2022, pp.253-266.
TOSUN, N. SAĞLIK KURUMLARINDA MÜŞTERİ TATMİNİ. 2022. In Sağlık Kurumlarında Kalite ve Performans Yönetimi , Nobel Yayınevi, 253-266.
TOSUN, N., (2022). SAĞLIK KURUMLARINDA MÜŞTERİ TATMİNİ. Sağlık Kurumlarında Kalite ve Performans Yönetimi (pp.253-266), Nobel Yayınevi.
TOSUN, NURPERİHAN. "SAĞLIK KURUMLARINDA MÜŞTERİ TATMİNİ." In Sağlık Kurumlarında Kalite ve Performans Yönetimi , 253-266. Nobel Yayınevi, 2022
TOSUN, NURPERİHAN. "SAĞLIK KURUMLARINDA MÜŞTERİ TATMİNİ." Sağlık Kurumlarında Kalite ve Performans Yönetimi , Nobel Yayınevi, 2022, pp.253-266.
TOSUN, N. (2022) "SAĞLIK KURUMLARINDA MÜŞTERİ TATMİNİ", Sağlık Kurumlarında Kalite ve Performans Yönetimi . Nobel Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={NURPERİHAN TOSUN}, chaptertitle={SAĞLIK KURUMLARINDA MÜŞTERİ TATMİNİ}, booktitle={ Sağlık Kurumlarında Kalite ve Performans Yönetimi}, publisher={Nobel Yayınevi}, city={},year={2022} }