M. S. ÖNCÜL And M. GÜLMEZ, "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti," Pazarlama Dünyası , no.3, pp.48-58, 2003
ÖNCÜL, M. S. And GÜLMEZ, M. 2003. Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti. Pazarlama Dünyası , no.3 , 48-58.
ÖNCÜL, M. S., & GÜLMEZ, M., (2003). Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti. Pazarlama Dünyası , no.3, 48-58.
ÖNCÜL, MEHMET, And MUSTAFA GÜLMEZ. "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti," Pazarlama Dünyası , no.3, 48-58, 2003
ÖNCÜL, MEHMET S. And GÜLMEZ, MUSTAFA. "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti." Pazarlama Dünyası , no.3, pp.48-58, 2003
ÖNCÜL, M. S. And GÜLMEZ, M. (2003) . "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti." Pazarlama Dünyası , no.3, pp.48-58.
@article{article, author={MEHMET SADIK ÖNCÜL And author={MUSTAFA GÜLMEZ}, title={Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti}, journal={Pazarlama Dünyası}, year=2003, pages={48-58} }