E. Murt And Y. DAŞLI, "Hasta Memnuniyetinin Artırılmasında Hizmet Kalitesinin Önemi: Bir Alan Araştırması," Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.19, no.3, pp.931-950, 2024
Murt, E. And DAŞLI, Y. 2024. Hasta Memnuniyetinin Artırılmasında Hizmet Kalitesinin Önemi: Bir Alan Araştırması. Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.19, no.3 , 931-950.
Murt, E., & DAŞLI, Y., (2024). Hasta Memnuniyetinin Artırılmasında Hizmet Kalitesinin Önemi: Bir Alan Araştırması. Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.19, no.3, 931-950.
Murt, Emine, And YILMAZ DAŞLI. "Hasta Memnuniyetinin Artırılmasında Hizmet Kalitesinin Önemi: Bir Alan Araştırması," Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.19, no.3, 931-950, 2024
Murt, Emine And DAŞLI, YILMAZ. "Hasta Memnuniyetinin Artırılmasında Hizmet Kalitesinin Önemi: Bir Alan Araştırması." Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.19, no.3, pp.931-950, 2024
Murt, E. And DAŞLI, Y. (2024) . "Hasta Memnuniyetinin Artırılmasında Hizmet Kalitesinin Önemi: Bir Alan Araştırması." Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.19, no.3, pp.931-950.
@article{article, author={Emine Murt And author={YILMAZ DAŞLI}, title={Hasta Memnuniyetinin Artırılmasında Hizmet Kalitesinin Önemi: Bir Alan Araştırması}, journal={Turkish Studies - Economics, Finance, Politics }, year=2024, pages={931-950} }