B. ALICI And Ö. AYDINLIOĞLU, "DİJİTAL DÖNEM TÜRK KORKU SİNEMASI’NDA MARKA YERLESTİRME," In MEDYA ÇAĞINDA İLETİŞİM ”SOKAKTAN EKRANA, SANALDAN GERÇEĞE”, , İstanbul: ÇİZGİ KİTABEVİ, 2017, pp.289-317.
ALICI, B. And AYDINLIOĞLU, Ö. DİJİTAL DÖNEM TÜRK KORKU SİNEMASI’NDA MARKA YERLESTİRME. 2017. In MEDYA ÇAĞINDA İLETİŞİM ”SOKAKTAN EKRANA, SANALDAN GERÇEĞE”, , ÇİZGİ KİTABEVİ, İstanbul, 289-317.
ALICI, B., & AYDINLIOĞLU, Ö., (2017). DİJİTAL DÖNEM TÜRK KORKU SİNEMASI’NDA MARKA YERLESTİRME. MEDYA ÇAĞINDA İLETİŞİM ”SOKAKTAN EKRANA, SANALDAN GERÇEĞE”, (pp.289-317), İstanbul: ÇİZGİ KİTABEVİ.
ALICI, BİRGÜL, And ÖMER AYDINLIOĞLU. "DİJİTAL DÖNEM TÜRK KORKU SİNEMASI’NDA MARKA YERLESTİRME." In MEDYA ÇAĞINDA İLETİŞİM ”SOKAKTAN EKRANA, SANALDAN GERÇEĞE”, , 289-317. İstanbul: ÇİZGİ KİTABEVİ, 2017
ALICI, BİRGÜL And AYDINLIOĞLU, ÖMER. "DİJİTAL DÖNEM TÜRK KORKU SİNEMASI’NDA MARKA YERLESTİRME." MEDYA ÇAĞINDA İLETİŞİM ”SOKAKTAN EKRANA, SANALDAN GERÇEĞE”, , ÇİZGİ KİTABEVİ, 2017, pp.289-317.
ALICI, B. And AYDINLIOĞLU, Ö. (2017) "DİJİTAL DÖNEM TÜRK KORKU SİNEMASI’NDA MARKA YERLESTİRME", MEDYA ÇAĞINDA İLETİŞİM ”SOKAKTAN EKRANA, SANALDAN GERÇEĞE”, . İstanbul: ÇİZGİ KİTABEVİ.
@bookchapter{bookchapter, author ={BİRGÜL ALICI And author ={ÖMER AYDINLIOĞLU}, chaptertitle={DİJİTAL DÖNEM TÜRK KORKU SİNEMASI’NDA MARKA YERLESTİRME}, booktitle={ MEDYA ÇAĞINDA İLETİŞİM ”SOKAKTAN EKRANA, SANALDAN GERÇEĞE”,}, publisher={ÇİZGİ KİTABEVİ}, city={İstanbul},year={2017} }