L. LEBLEBİCİ KOÇER And F. ARSLAN KOÇKAYA, "TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM VE DÜŞÜNCELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ.," Journal of International Social Research , vol.9, no.43, pp.2052-2062, 2016
LEBLEBİCİ KOÇER, L. And ARSLAN KOÇKAYA, F. 2016. TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM VE DÜŞÜNCELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ.. Journal of International Social Research , vol.9, no.43 , 2052-2062.
LEBLEBİCİ KOÇER, L., & ARSLAN KOÇKAYA, F., (2016). TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM VE DÜŞÜNCELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ.. Journal of International Social Research , vol.9, no.43, 2052-2062.
LEBLEBİCİ KOÇER, LEYLA, And FİGEN ARSLAN KOÇKAYA. "TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM VE DÜŞÜNCELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ.," Journal of International Social Research , vol.9, no.43, 2052-2062, 2016
LEBLEBİCİ KOÇER, LEYLA L. And ARSLAN KOÇKAYA, FİGEN A. . "TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM VE DÜŞÜNCELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ.." Journal of International Social Research , vol.9, no.43, pp.2052-2062, 2016
LEBLEBİCİ KOÇER, L. And ARSLAN KOÇKAYA, F. (2016) . "TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM VE DÜŞÜNCELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ.." Journal of International Social Research , vol.9, no.43, pp.2052-2062.
@article{article, author={LEYLA LEBLEBİCİ KOÇER And author={FİGEN ARSLAN KOÇKAYA}, title={TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM VE DÜŞÜNCELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ.}, journal={Journal of International Social Research}, year=2016, pages={2052-2062} }