M. AKÇADAĞ And Z. IŞIKSAL, "Pazarlamada Marka Yönetimi Üzerine Literatür Taraması," Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.3, no.2, pp.87-112, 2021
AKÇADAĞ, M. And IŞIKSAL, Z. 2021. Pazarlamada Marka Yönetimi Üzerine Literatür Taraması. Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.3, no.2 , 87-112.
AKÇADAĞ, M., & IŞIKSAL, Z., (2021). Pazarlamada Marka Yönetimi Üzerine Literatür Taraması. Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.3, no.2, 87-112.
AKÇADAĞ, MUALLA, And Zerrin IŞIKSAL. "Pazarlamada Marka Yönetimi Üzerine Literatür Taraması," Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.3, no.2, 87-112, 2021
AKÇADAĞ, MUALLA And IŞIKSAL, Zerrin. "Pazarlamada Marka Yönetimi Üzerine Literatür Taraması." Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.3, no.2, pp.87-112, 2021
AKÇADAĞ, M. And IŞIKSAL, Z. (2021) . "Pazarlamada Marka Yönetimi Üzerine Literatür Taraması." Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.3, no.2, pp.87-112.
@article{article, author={MUALLA AKÇADAĞ And author={Zerrin IŞIKSAL}, title={Pazarlamada Marka Yönetimi Üzerine Literatür Taraması}, journal={Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi}, year=2021, pages={87-112} }