M. AKÇADAĞ, "REKLAM ETİĞİ UNSURLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA," JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , vol.4, no.12, pp.202-212, 2018
AKÇADAĞ, M. 2018. REKLAM ETİĞİ UNSURLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA. JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , vol.4, no.12 , 202-212.
AKÇADAĞ, M., (2018). REKLAM ETİĞİ UNSURLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA. JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , vol.4, no.12, 202-212.
AKÇADAĞ, MUALLA. "REKLAM ETİĞİ UNSURLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA," JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , vol.4, no.12, 202-212, 2018
AKÇADAĞ, MUALLA. "REKLAM ETİĞİ UNSURLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA." JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , vol.4, no.12, pp.202-212, 2018
AKÇADAĞ, M. (2018) . "REKLAM ETİĞİ UNSURLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA." JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , vol.4, no.12, pp.202-212.
@article{article, author={MUALLA AKÇADAĞ}, title={REKLAM ETİĞİ UNSURLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA}, journal={JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES}, year=2018, pages={202-212} }