M. YILMAZ, "Sağlık Bakım Kalitesinin Bir Ölçütü Hasta Memnuniyet," C.Ü Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi, , vol.5, no.2, pp.69-70, 2001
YILMAZ, M. 2001. Sağlık Bakım Kalitesinin Bir Ölçütü Hasta Memnuniyet. C.Ü Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi, , vol.5, no.2 , 69-70.
YILMAZ, M., (2001). Sağlık Bakım Kalitesinin Bir Ölçütü Hasta Memnuniyet. C.Ü Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi, , vol.5, no.2, 69-70.
YILMAZ, MERYEM. "Sağlık Bakım Kalitesinin Bir Ölçütü Hasta Memnuniyet," C.Ü Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi, , vol.5, no.2, 69-70, 2001
YILMAZ, MERYEM. "Sağlık Bakım Kalitesinin Bir Ölçütü Hasta Memnuniyet." C.Ü Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi, , vol.5, no.2, pp.69-70, 2001
YILMAZ, M. (2001) . "Sağlık Bakım Kalitesinin Bir Ölçütü Hasta Memnuniyet." C.Ü Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi, , vol.5, no.2, pp.69-70.
@article{article, author={MERYEM YILMAZ}, title={Sağlık Bakım Kalitesinin Bir Ölçütü Hasta Memnuniyet}, journal={C.Ü Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi,}, year=2001, pages={69-70} }