M. H. ERGÜVEN Et Al. , "Turistik Ürün Çeşitlendirme Bağlamında Hibrit Turizm: Glamping Örneği," The Journal of Academic Social Science Studies , no.41, pp.255-265, 2015
ERGÜVEN, M. H. Et Al. 2015. Turistik Ürün Çeşitlendirme Bağlamında Hibrit Turizm: Glamping Örneği. The Journal of Academic Social Science Studies , no.41 , 255-265.
ERGÜVEN, M. H., YILMAZ, A., & KUTLU, D., (2015). Turistik Ürün Çeşitlendirme Bağlamında Hibrit Turizm: Glamping Örneği. The Journal of Academic Social Science Studies , no.41, 255-265.
ERGÜVEN, MEHMET, AYSEL YILMAZ, And DERYA KUTLU. "Turistik Ürün Çeşitlendirme Bağlamında Hibrit Turizm: Glamping Örneği," The Journal of Academic Social Science Studies , no.41, 255-265, 2015
ERGÜVEN, MEHMET H. Et Al. "Turistik Ürün Çeşitlendirme Bağlamında Hibrit Turizm: Glamping Örneği." The Journal of Academic Social Science Studies , no.41, pp.255-265, 2015
ERGÜVEN, M. H. YILMAZ, A. And KUTLU, D. (2015) . "Turistik Ürün Çeşitlendirme Bağlamında Hibrit Turizm: Glamping Örneği." The Journal of Academic Social Science Studies , no.41, pp.255-265.
@article{article, author={MEHMET HAN ERGÜVEN Et Al. }, title={Turistik Ürün Çeşitlendirme Bağlamında Hibrit Turizm: Glamping Örneği}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={255-265} }