S. KARTAL And A. ARSLAN, "Okul Öncesi Eğitimde Materyal Destekli İstasyon Tekniği ile Yapılandırılmış Matematiksel Örüntü Atölye Çalışmalarının Çocukların Görsel Algılama Becerilerine Etkisi," e-International Journal of Educational Research , vol.13, no.3, pp.113-136, 2022
KARTAL, S. And ARSLAN, A. 2022. Okul Öncesi Eğitimde Materyal Destekli İstasyon Tekniği ile Yapılandırılmış Matematiksel Örüntü Atölye Çalışmalarının Çocukların Görsel Algılama Becerilerine Etkisi. e-International Journal of Educational Research , vol.13, no.3 , 113-136.
KARTAL, S., & ARSLAN, A., (2022). Okul Öncesi Eğitimde Materyal Destekli İstasyon Tekniği ile Yapılandırılmış Matematiksel Örüntü Atölye Çalışmalarının Çocukların Görsel Algılama Becerilerine Etkisi. e-International Journal of Educational Research , vol.13, no.3, 113-136.
KARTAL, SEBAHATTİN, And AYSEL ARSLAN. "Okul Öncesi Eğitimde Materyal Destekli İstasyon Tekniği ile Yapılandırılmış Matematiksel Örüntü Atölye Çalışmalarının Çocukların Görsel Algılama Becerilerine Etkisi," e-International Journal of Educational Research , vol.13, no.3, 113-136, 2022
KARTAL, SEBAHATTİN And ARSLAN, AYSEL. "Okul Öncesi Eğitimde Materyal Destekli İstasyon Tekniği ile Yapılandırılmış Matematiksel Örüntü Atölye Çalışmalarının Çocukların Görsel Algılama Becerilerine Etkisi." e-International Journal of Educational Research , vol.13, no.3, pp.113-136, 2022
KARTAL, S. And ARSLAN, A. (2022) . "Okul Öncesi Eğitimde Materyal Destekli İstasyon Tekniği ile Yapılandırılmış Matematiksel Örüntü Atölye Çalışmalarının Çocukların Görsel Algılama Becerilerine Etkisi." e-International Journal of Educational Research , vol.13, no.3, pp.113-136.
@article{article, author={SEBAHATTİN KARTAL And author={AYSEL ARSLAN}, title={Okul Öncesi Eğitimde Materyal Destekli İstasyon Tekniği ile Yapılandırılmış Matematiksel Örüntü Atölye Çalışmalarının Çocukların Görsel Algılama Becerilerine Etkisi}, journal={e-International Journal of Educational Research}, year=2022, pages={113-136} }