M. AKÇADAĞ, "YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN ALGILANAN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İMALAT İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA," International Congress on Business and Marketing , pp.12-24, 2019
AKÇADAĞ, M. 2019. YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN ALGILANAN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İMALAT İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA. International Congress on Business and Marketing , 12-24.
AKÇADAĞ, M., (2019). YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN ALGILANAN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İMALAT İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA . International Congress on Business and Marketing (pp.12-24).
AKÇADAĞ, MUALLA. "YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN ALGILANAN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İMALAT İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA," International Congress on Business and Marketing, 2019
AKÇADAĞ, MUALLA. "YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN ALGILANAN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İMALAT İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA." International Congress on Business and Marketing , pp.12-24, 2019
AKÇADAĞ, M. (2019) . "YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN ALGILANAN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İMALAT İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA." International Congress on Business and Marketing , pp.12-24.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUALLA AKÇADAĞ}, title={YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN ALGILANAN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İMALAT İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA}, congress name={International Congress on Business and Marketing}, city={}, country={}, year={2019}, pages={12-24} }