Ş. KARACA And İ. YEMEZ, "Termal Tesislerde Müşteri Temelli Marka Değeri Algılarının Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma," III. Uluslararası Kaoru Ishıkawa İşletme Bilimleri ve Ekonomi Kongresi , Nevşehir, Turkey, pp.27-37, 2018
KARACA, Ş. And YEMEZ, İ. 2018. Termal Tesislerde Müşteri Temelli Marka Değeri Algılarının Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma. III. Uluslararası Kaoru Ishıkawa İşletme Bilimleri ve Ekonomi Kongresi , (Nevşehir, Turkey), 27-37.
KARACA, Ş., & YEMEZ, İ., (2018). Termal Tesislerde Müşteri Temelli Marka Değeri Algılarının Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma . III. Uluslararası Kaoru Ishıkawa İşletme Bilimleri ve Ekonomi Kongresi (pp.27-37). Nevşehir, Turkey
KARACA, ŞÜKRAN, And İBRAHİM YEMEZ. "Termal Tesislerde Müşteri Temelli Marka Değeri Algılarının Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma," III. Uluslararası Kaoru Ishıkawa İşletme Bilimleri ve Ekonomi Kongresi, Nevşehir, Turkey, 2018
KARACA, ŞÜKRAN And YEMEZ, İBRAHİM. "Termal Tesislerde Müşteri Temelli Marka Değeri Algılarının Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma." III. Uluslararası Kaoru Ishıkawa İşletme Bilimleri ve Ekonomi Kongresi , Nevşehir, Turkey, pp.27-37, 2018
KARACA, Ş. And YEMEZ, İ. (2018) . "Termal Tesislerde Müşteri Temelli Marka Değeri Algılarının Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma." III. Uluslararası Kaoru Ishıkawa İşletme Bilimleri ve Ekonomi Kongresi , Nevşehir, Turkey, pp.27-37.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞÜKRAN KARACA And author={İBRAHİM YEMEZ}, title={Termal Tesislerde Müşteri Temelli Marka Değeri Algılarının Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma}, congress name={III. Uluslararası Kaoru Ishıkawa İşletme Bilimleri ve Ekonomi Kongresi}, city={Nevşehir}, country={Turkey}, year={2018}, pages={27-37} }