M. GÜLMEZ Et Al. , "Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma," İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.3, no.2, pp.37-56, 2012
GÜLMEZ, M. Et Al. 2012. Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma. İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.3, no.2 , 37-56.
GÜLMEZ, M., KARACA, Ş., & DOĞAN, B. G., (2012). Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma. İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.3, no.2, 37-56.
GÜLMEZ, MUSTAFA, ŞÜKRAN KARACA, And BEKİR GÖKHAN DOĞAN. "Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma," İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.3, no.2, 37-56, 2012
GÜLMEZ, MUSTAFA Et Al. "Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma." İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.3, no.2, pp.37-56, 2012
GÜLMEZ, M. KARACA, Ş. And DOĞAN, B. G. (2012) . "Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma." İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.3, no.2, pp.37-56.
@article{article, author={MUSTAFA GÜLMEZ Et Al. }, title={Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma}, journal={İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi}, year=2012, pages={37-56} }