A. H. HANÇER Et Al. , "İlköğretimde çağdaş fen bilgisi öğretiminin önemi ve nasıl olması gerektiği üzerine bir değerlendirme," Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.13, pp.80-88, 2003
HANÇER, A. H. Et Al. 2003. İlköğretimde çağdaş fen bilgisi öğretiminin önemi ve nasıl olması gerektiği üzerine bir değerlendirme. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.13 , 80-88.
HANÇER, A. H., YILDIRIM, H. İ., & ŞENSOY, Ö., (2003). İlköğretimde çağdaş fen bilgisi öğretiminin önemi ve nasıl olması gerektiği üzerine bir değerlendirme. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.13, 80-88.
HANÇER, AHMET, HALİL İBRAHİM YILDIRIM, And ÖNDER ŞENSOY. "İlköğretimde çağdaş fen bilgisi öğretiminin önemi ve nasıl olması gerektiği üzerine bir değerlendirme," Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.13, 80-88, 2003
HANÇER, AHMET H. Et Al. "İlköğretimde çağdaş fen bilgisi öğretiminin önemi ve nasıl olması gerektiği üzerine bir değerlendirme." Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.13, pp.80-88, 2003
HANÇER, A. H. YILDIRIM, H. İ. And ŞENSOY, Ö. (2003) . "İlköğretimde çağdaş fen bilgisi öğretiminin önemi ve nasıl olması gerektiği üzerine bir değerlendirme." Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.13, pp.80-88.
@article{article, author={AHMET HAKAN HANÇER Et Al. }, title={İlköğretimde çağdaş fen bilgisi öğretiminin önemi ve nasıl olması gerektiği üzerine bir değerlendirme}, journal={Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2003, pages={80-88} }