İ. YEMEZ, "Raf Yerleşi̇mi̇ni̇n Müşteri̇ Memnuni̇yeti̇ne ve Satın Alma Ni̇yeti̇neEtki̇si̇ni̇n İncelenmesi," In Güncel Pazarlama Araştırmaları II , Ankara: Akademisyen Yayınevi, 2020, pp.51-77.
YEMEZ, İ. Raf Yerleşi̇mi̇ni̇n Müşteri̇ Memnuni̇yeti̇ne ve Satın Alma Ni̇yeti̇neEtki̇si̇ni̇n İncelenmesi. 2020. In Güncel Pazarlama Araştırmaları II , Akademisyen Yayınevi, Ankara, 51-77.
YEMEZ, İ., (2020). Raf Yerleşi̇mi̇ni̇n Müşteri̇ Memnuni̇yeti̇ne ve Satın Alma Ni̇yeti̇neEtki̇si̇ni̇n İncelenmesi. Güncel Pazarlama Araştırmaları II (pp.51-77), Ankara: Akademisyen Yayınevi.
YEMEZ, İBRAHİM. "Raf Yerleşi̇mi̇ni̇n Müşteri̇ Memnuni̇yeti̇ne ve Satın Alma Ni̇yeti̇neEtki̇si̇ni̇n İncelenmesi." In Güncel Pazarlama Araştırmaları II , 51-77. Ankara: Akademisyen Yayınevi, 2020
YEMEZ, İBRAHİM. "Raf Yerleşi̇mi̇ni̇n Müşteri̇ Memnuni̇yeti̇ne ve Satın Alma Ni̇yeti̇neEtki̇si̇ni̇n İncelenmesi." Güncel Pazarlama Araştırmaları II , Akademisyen Yayınevi, 2020, pp.51-77.
YEMEZ, İ. (2020) "Raf Yerleşi̇mi̇ni̇n Müşteri̇ Memnuni̇yeti̇ne ve Satın Alma Ni̇yeti̇neEtki̇si̇ni̇n İncelenmesi", Güncel Pazarlama Araştırmaları II . Ankara: Akademisyen Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={İBRAHİM YEMEZ}, chaptertitle={Raf Yerleşi̇mi̇ni̇n Müşteri̇ Memnuni̇yeti̇ne ve Satın Alma Ni̇yeti̇neEtki̇si̇ni̇n İncelenmesi}, booktitle={ Güncel Pazarlama Araştırmaları II}, publisher={Akademisyen Yayınevi}, city={Ankara},year={2020} }