E. SÖNMEZ KARAPINAR And Ş. KARACA, "Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.2, pp.771-796, 2022
SÖNMEZ KARAPINAR, E. And KARACA, Ş. 2022. Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.2 , 771-796.
SÖNMEZ KARAPINAR, E., & KARACA, Ş., (2022). Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.2, 771-796.
SÖNMEZ KARAPINAR, EBRU, And ŞÜKRAN KARACA. "Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.2, 771-796, 2022
SÖNMEZ KARAPINAR, EBRU S. And KARACA, ŞÜKRAN. "Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.2, pp.771-796, 2022
SÖNMEZ KARAPINAR, E. And KARACA, Ş. (2022) . "Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.2, pp.771-796.
@article{article, author={EBRU SÖNMEZ KARAPINAR And author={ŞÜKRAN KARACA}, title={Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma}, journal={Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi}, year=2022, pages={771-796} }