D. F. BİÇER And A. YILDIRIM, "Sağlık Hizmetleri Pazarlaması Çerçevesinde İç Müşteri Tatmini Etkileyen Faktörler," Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.2, pp.381-403, 2020
BİÇER, D. F. And YILDIRIM, A. 2020. Sağlık Hizmetleri Pazarlaması Çerçevesinde İç Müşteri Tatmini Etkileyen Faktörler. Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.2 , 381-403.
BİÇER, D. F., & YILDIRIM, A., (2020). Sağlık Hizmetleri Pazarlaması Çerçevesinde İç Müşteri Tatmini Etkileyen Faktörler. Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.2, 381-403.
BİÇER, DERYA, And ADEM YILDIRIM. "Sağlık Hizmetleri Pazarlaması Çerçevesinde İç Müşteri Tatmini Etkileyen Faktörler," Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.2, 381-403, 2020
BİÇER, DERYA F. And YILDIRIM, ADEM. "Sağlık Hizmetleri Pazarlaması Çerçevesinde İç Müşteri Tatmini Etkileyen Faktörler." Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.2, pp.381-403, 2020
BİÇER, D. F. And YILDIRIM, A. (2020) . "Sağlık Hizmetleri Pazarlaması Çerçevesinde İç Müşteri Tatmini Etkileyen Faktörler." Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.2, pp.381-403.
@article{article, author={DERYA FATMA BİÇER And author={ADEM YILDIRIM}, title={Sağlık Hizmetleri Pazarlaması Çerçevesinde İç Müşteri Tatmini Etkileyen Faktörler}, journal={Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2020, pages={381-403} }