U. UĞUR And S. UĞUR, "Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma," Business Organization Research (BOR) Conference , Karabük, Turkey, 2018
UĞUR, U. And UĞUR, S. 2018. Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma. Business Organization Research (BOR) Conference , (Karabük, Turkey).
UĞUR, U., & UĞUR, S., (2018). Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma . Business Organization Research (BOR) Conference, Karabük, Turkey
UĞUR, UĞUR, And SEVTAP SARIOĞLU UĞUR. "Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma," Business Organization Research (BOR) Conference, Karabük, Turkey, 2018
UĞUR, UĞUR And UĞUR, SEVTAP S. . "Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma." Business Organization Research (BOR) Conference , Karabük, Turkey, 2018
UĞUR, U. And UĞUR, S. (2018) . "Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma." Business Organization Research (BOR) Conference , Karabük, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={UĞUR UĞUR And author={SEVTAP SARIOĞLU UĞUR}, title={Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma}, congress name={Business Organization Research (BOR) Conference}, city={Karabük}, country={Turkey}, year={2018}}