E. B. BİÇER And K. YURTSAL, "Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Algısı," JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES , vol.25, no.2, pp.751-773, 2021
BİÇER, E. B. And YURTSAL, K. 2021. Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Algısı. JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES , vol.25, no.2 , 751-773.
BİÇER, E. B., & YURTSAL, K., (2021). Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Algısı. JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES , vol.25, no.2, 751-773.
BİÇER, ENİS, And KENAN YURTSAL. "Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Algısı," JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES , vol.25, no.2, 751-773, 2021
BİÇER, ENİS B. And YURTSAL, KENAN. "Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Algısı." JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES , vol.25, no.2, pp.751-773, 2021
BİÇER, E. B. And YURTSAL, K. (2021) . "Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Algısı." JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES , vol.25, no.2, pp.751-773.
@article{article, author={ENİS BAHA BİÇER And author={KENAN YURTSAL}, title={Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Algısı}, journal={JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES}, year=2021, pages={751-773} }