M. B. KUTLU And C. H. KAĞNICIOĞLU, "Algılanan Risk ve Tüketici Etnosentrizm Eğiliminin Yerli Marka Cep Telefonlarına Yönelik Tutum Üzerinde Etkisi," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.23-53, 2017
KUTLU, M. B. And KAĞNICIOĞLU, C. H. 2017. Algılanan Risk ve Tüketici Etnosentrizm Eğiliminin Yerli Marka Cep Telefonlarına Yönelik Tutum Üzerinde Etkisi. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.1 , 23-53.
KUTLU, M. B., & KAĞNICIOĞLU, C. H., (2017). Algılanan Risk ve Tüketici Etnosentrizm Eğiliminin Yerli Marka Cep Telefonlarına Yönelik Tutum Üzerinde Etkisi. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.1, 23-53.
KUTLU, MUSTAFA, And CELAL HAKAN KAĞNICIOĞLU. "Algılanan Risk ve Tüketici Etnosentrizm Eğiliminin Yerli Marka Cep Telefonlarına Yönelik Tutum Üzerinde Etkisi," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.1, 23-53, 2017
KUTLU, MUSTAFA B. And KAĞNICIOĞLU, CELAL H. . "Algılanan Risk ve Tüketici Etnosentrizm Eğiliminin Yerli Marka Cep Telefonlarına Yönelik Tutum Üzerinde Etkisi." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.23-53, 2017
KUTLU, M. B. And KAĞNICIOĞLU, C. H. (2017) . "Algılanan Risk ve Tüketici Etnosentrizm Eğiliminin Yerli Marka Cep Telefonlarına Yönelik Tutum Üzerinde Etkisi." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.23-53.
@article{article, author={MUSTAFA BİLGEHAN KUTLU And author={CELAL HAKAN KAĞNICIOĞLU}, title={Algılanan Risk ve Tüketici Etnosentrizm Eğiliminin Yerli Marka Cep Telefonlarına Yönelik Tutum Üzerinde Etkisi}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2017, pages={23-53} }