N. GÜMÜŞ And Ş. KARACA, "Sosyal Medya Fenomenleri İle Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi," 4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, 2019
GÜMÜŞ, N. And KARACA, Ş. 2019. Sosyal Medya Fenomenleri İle Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi. 4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi , (İstanbul, Turkey).
GÜMÜŞ, N., & KARACA, Ş., (2019). Sosyal Medya Fenomenleri İle Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi . 4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Turkey
GÜMÜŞ, NİYAZİ, And ŞÜKRAN KARACA. "Sosyal Medya Fenomenleri İle Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi," 4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Turkey, 2019
GÜMÜŞ, NİYAZİ And KARACA, ŞÜKRAN. "Sosyal Medya Fenomenleri İle Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi." 4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, 2019
GÜMÜŞ, N. And KARACA, Ş. (2019) . "Sosyal Medya Fenomenleri İle Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi." 4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NİYAZİ GÜMÜŞ And author={ŞÜKRAN KARACA}, title={Sosyal Medya Fenomenleri İle Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi}, congress name={4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}}