Ö. Özçakır Sümen And H. Karakaş, "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirler Konusunda Hazırladıkları Soruların Bilişsel Seviyelerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.11, no.3, pp.512-521, 2022
Özçakır Sümen, Ö. And Karakaş, H. 2022. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirler Konusunda Hazırladıkları Soruların Bilişsel Seviyelerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.11, no.3 , 512-521.
Özçakır Sümen, Ö., & Karakaş, H., (2022). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirler Konusunda Hazırladıkları Soruların Bilişsel Seviyelerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.11, no.3, 512-521.
Özçakır Sümen, Özlem, And HAMDİ KARAKAŞ. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirler Konusunda Hazırladıkları Soruların Bilişsel Seviyelerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.11, no.3, 512-521, 2022
Özçakır Sümen, Özlem Ö. And Karakaş, HAMDİ. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirler Konusunda Hazırladıkları Soruların Bilişsel Seviyelerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.11, no.3, pp.512-521, 2022
Özçakır Sümen, Ö. And Karakaş, H. (2022) . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirler Konusunda Hazırladıkları Soruların Bilişsel Seviyelerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.11, no.3, pp.512-521.
@article{article, author={Özlem Özçakır Sümen And author={HAMDİ KARAKAŞ}, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirler Konusunda Hazırladıkları Soruların Bilişsel Seviyelerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi}, journal={Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={512-521} }