U. YAYMAK, "GSL Bağlama Öğrencilerinde “Sekiz Birimli Usuller ve Tezene Vuruşları” Ünitesine Ulaşılma Durumlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal , vol.8, no.105, pp.4448-4454, 2022
YAYMAK, U. 2022. GSL Bağlama Öğrencilerinde “Sekiz Birimli Usuller ve Tezene Vuruşları” Ünitesine Ulaşılma Durumlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal , vol.8, no.105 , 4448-4454.
YAYMAK, U., (2022). GSL Bağlama Öğrencilerinde “Sekiz Birimli Usuller ve Tezene Vuruşları” Ünitesine Ulaşılma Durumlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal , vol.8, no.105, 4448-4454.
YAYMAK, UMUT. "GSL Bağlama Öğrencilerinde “Sekiz Birimli Usuller ve Tezene Vuruşları” Ünitesine Ulaşılma Durumlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal , vol.8, no.105, 4448-4454, 2022
YAYMAK, UMUT. "GSL Bağlama Öğrencilerinde “Sekiz Birimli Usuller ve Tezene Vuruşları” Ünitesine Ulaşılma Durumlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal , vol.8, no.105, pp.4448-4454, 2022
YAYMAK, U. (2022) . "GSL Bağlama Öğrencilerinde “Sekiz Birimli Usuller ve Tezene Vuruşları” Ünitesine Ulaşılma Durumlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal , vol.8, no.105, pp.4448-4454.
@article{article, author={UMUT YAYMAK}, title={GSL Bağlama Öğrencilerinde “Sekiz Birimli Usuller ve Tezene Vuruşları” Ünitesine Ulaşılma Durumlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi}, journal={SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal}, year=2022, pages={4448-4454} }