N. Acar, "BİR KAVRAM ANALİZİ: SOSYAL MEDYA MI, SOSYAL AĞ MI?," Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, no.6, pp.241-262, 2024
Acar, N. 2024. BİR KAVRAM ANALİZİ: SOSYAL MEDYA MI, SOSYAL AĞ MI?. Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, no.6 , 241-262.
Acar, N., (2024). BİR KAVRAM ANALİZİ: SOSYAL MEDYA MI, SOSYAL AĞ MI?. Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, no.6, 241-262.
Acar, NİHAL. "BİR KAVRAM ANALİZİ: SOSYAL MEDYA MI, SOSYAL AĞ MI?," Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, no.6, 241-262, 2024
Acar, NİHAL. "BİR KAVRAM ANALİZİ: SOSYAL MEDYA MI, SOSYAL AĞ MI?." Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, no.6, pp.241-262, 2024
Acar, N. (2024) . "BİR KAVRAM ANALİZİ: SOSYAL MEDYA MI, SOSYAL AĞ MI?." Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, no.6, pp.241-262.
@article{article, author={NİHAL ACAR}, title={BİR KAVRAM ANALİZİ: SOSYAL MEDYA MI, SOSYAL AĞ MI?}, journal={Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi}, year=2024, pages={241-262} }