İ. YEMEZ, "Kamu ve Özel Sektör Çalışanlarının Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumlarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi," Journal Of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.4, no.15, pp.2159-2168, 2017
YEMEZ, İ. 2017. Kamu ve Özel Sektör Çalışanlarının Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumlarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi. Journal Of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.4, no.15 , 2159-2168.
YEMEZ, İ., (2017). Kamu ve Özel Sektör Çalışanlarının Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumlarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi. Journal Of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.4, no.15, 2159-2168.
YEMEZ, İBRAHİM. "Kamu ve Özel Sektör Çalışanlarının Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumlarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi," Journal Of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.4, no.15, 2159-2168, 2017
YEMEZ, İBRAHİM. "Kamu ve Özel Sektör Çalışanlarının Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumlarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi." Journal Of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.4, no.15, pp.2159-2168, 2017
YEMEZ, İ. (2017) . "Kamu ve Özel Sektör Çalışanlarının Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumlarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi." Journal Of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.4, no.15, pp.2159-2168.
@article{article, author={İBRAHİM YEMEZ}, title={Kamu ve Özel Sektör Çalışanlarının Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumlarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi}, journal={Journal Of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)}, year=2017, pages={2159-2168} }