H. BİRCAN Et Al. , "Hizmet Sektöründe İlişki Pazarlaması, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati: Katılım Bankalarında Bir Uygulama," 2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi , Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, pp.211, 2017
BİRCAN, H. Et Al. 2017. Hizmet Sektöründe İlişki Pazarlaması, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati: Katılım Bankalarında Bir Uygulama. 2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi , (Sarajevo, Bosnia And Herzegovina), 211.
BİRCAN, H., KAYA, M., & YEMEZ, İ., (2017). Hizmet Sektöründe İlişki Pazarlaması, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati: Katılım Bankalarında Bir Uygulama . 2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi (pp.211). Sarajevo, Bosnia And Herzegovina
BİRCAN, HÜDAVERDİ, MÜGE KAYA, And İBRAHİM YEMEZ. "Hizmet Sektöründe İlişki Pazarlaması, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati: Katılım Bankalarında Bir Uygulama," 2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, 2017
BİRCAN, HÜDAVERDİ Et Al. "Hizmet Sektöründe İlişki Pazarlaması, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati: Katılım Bankalarında Bir Uygulama." 2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi , Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, pp.211, 2017
BİRCAN, H. KAYA, M. And YEMEZ, İ. (2017) . "Hizmet Sektöründe İlişki Pazarlaması, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati: Katılım Bankalarında Bir Uygulama." 2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi , Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, p.211.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HÜDAVERDİ BİRCAN Et Al. }, title={Hizmet Sektöründe İlişki Pazarlaması, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati: Katılım Bankalarında Bir Uygulama}, congress name={2. Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi}, city={Sarajevo}, country={Bosnia And Herzegovina}, year={2017}, pages={211} }