M. F. TUNA, "E-Ticarette Tüketicilerin Ürün Derecelendirme ve Yorumların Uyumsuzluğu: Duygu Analizini Kullanan Bir Çalışma," 27. Pazarlama Kongresi , vol.1, Erzurum, Turkey, pp.349-360, 2024
TUNA, M. F. 2024. E-Ticarette Tüketicilerin Ürün Derecelendirme ve Yorumların Uyumsuzluğu: Duygu Analizini Kullanan Bir Çalışma. 27. Pazarlama Kongresi , (Erzurum, Turkey), 349-360.
TUNA, M. F., (2024). E-Ticarette Tüketicilerin Ürün Derecelendirme ve Yorumların Uyumsuzluğu: Duygu Analizini Kullanan Bir Çalışma . 27. Pazarlama Kongresi (pp.349-360). Erzurum, Turkey
TUNA, MURAT. "E-Ticarette Tüketicilerin Ürün Derecelendirme ve Yorumların Uyumsuzluğu: Duygu Analizini Kullanan Bir Çalışma," 27. Pazarlama Kongresi, Erzurum, Turkey, 2024
TUNA, MURAT F. . "E-Ticarette Tüketicilerin Ürün Derecelendirme ve Yorumların Uyumsuzluğu: Duygu Analizini Kullanan Bir Çalışma." 27. Pazarlama Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.349-360, 2024
TUNA, M. F. (2024) . "E-Ticarette Tüketicilerin Ürün Derecelendirme ve Yorumların Uyumsuzluğu: Duygu Analizini Kullanan Bir Çalışma." 27. Pazarlama Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.349-360.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MURAT FATİH TUNA}, title={E-Ticarette Tüketicilerin Ürün Derecelendirme ve Yorumların Uyumsuzluğu: Duygu Analizini Kullanan Bir Çalışma}, congress name={27. Pazarlama Kongresi}, city={Erzurum}, country={Turkey}, year={2024}, pages={349-360} }