D. KUTLU, "ORGANİK ZEYTİNYAĞININ PAZARLANMASINDA MARKALAŞMANIN ÖNEMİ," In AKADEMİSYEN YAYINEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KİTABI 2018İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER CİLT 3 , Ankara: AKADEMİSYEN YAYINEVİ, 2018, pp.253-265.
KUTLU, D. ORGANİK ZEYTİNYAĞININ PAZARLANMASINDA MARKALAŞMANIN ÖNEMİ. 2018. In AKADEMİSYEN YAYINEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KİTABI 2018İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER CİLT 3 , AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, 253-265.
KUTLU, D., (2018). ORGANİK ZEYTİNYAĞININ PAZARLANMASINDA MARKALAŞMANIN ÖNEMİ. AKADEMİSYEN YAYINEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KİTABI 2018İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER CİLT 3 (pp.253-265), Ankara: AKADEMİSYEN YAYINEVİ.
KUTLU, DERYA. "ORGANİK ZEYTİNYAĞININ PAZARLANMASINDA MARKALAŞMANIN ÖNEMİ." In AKADEMİSYEN YAYINEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KİTABI 2018İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER CİLT 3 , 253-265. Ankara: AKADEMİSYEN YAYINEVİ, 2018
KUTLU, DERYA. "ORGANİK ZEYTİNYAĞININ PAZARLANMASINDA MARKALAŞMANIN ÖNEMİ." AKADEMİSYEN YAYINEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KİTABI 2018İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER CİLT 3 , AKADEMİSYEN YAYINEVİ, 2018, pp.253-265.
KUTLU, D. (2018) "ORGANİK ZEYTİNYAĞININ PAZARLANMASINDA MARKALAŞMANIN ÖNEMİ", AKADEMİSYEN YAYINEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KİTABI 2018İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER CİLT 3 . Ankara: AKADEMİSYEN YAYINEVİ.
@bookchapter{bookchapter, author ={DERYA KUTLU}, chaptertitle={ORGANİK ZEYTİNYAĞININ PAZARLANMASINDA MARKALAŞMANIN ÖNEMİ}, booktitle={ AKADEMİSYEN YAYINEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KİTABI 2018İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER CİLT 3}, publisher={AKADEMİSYEN YAYINEVİ}, city={Ankara},year={2018} }