Ö. KARADENİZ And M. YILMAZ BİLECEN, "REKLAMDA ÇEKİCİLİK ÖĞESİ OLARAK MİZAHIN BANKACILIK REKLAMLARINDA KULLANILMASI," Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.1, no.1, pp.35-50, 2018
KARADENİZ, Ö. And YILMAZ BİLECEN, M. 2018. REKLAMDA ÇEKİCİLİK ÖĞESİ OLARAK MİZAHIN BANKACILIK REKLAMLARINDA KULLANILMASI. Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.1, no.1 , 35-50.
KARADENİZ, Ö., & YILMAZ BİLECEN, M., (2018). REKLAMDA ÇEKİCİLİK ÖĞESİ OLARAK MİZAHIN BANKACILIK REKLAMLARINDA KULLANILMASI. Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.1, no.1, 35-50.
KARADENİZ, ÖZAL, And MELTEM YILMAZ BİLECEN. "REKLAMDA ÇEKİCİLİK ÖĞESİ OLARAK MİZAHIN BANKACILIK REKLAMLARINDA KULLANILMASI," Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.1, no.1, 35-50, 2018
KARADENİZ, ÖZAL And YILMAZ BİLECEN, MELTEM Y. . "REKLAMDA ÇEKİCİLİK ÖĞESİ OLARAK MİZAHIN BANKACILIK REKLAMLARINDA KULLANILMASI." Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.1, no.1, pp.35-50, 2018
KARADENİZ, Ö. And YILMAZ BİLECEN, M. (2018) . "REKLAMDA ÇEKİCİLİK ÖĞESİ OLARAK MİZAHIN BANKACILIK REKLAMLARINDA KULLANILMASI." Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.1, no.1, pp.35-50.
@article{article, author={ÖZAL KARADENİZ And author={MELTEM YILMAZ BİLECEN}, title={REKLAMDA ÇEKİCİLİK ÖĞESİ OLARAK MİZAHIN BANKACILIK REKLAMLARINDA KULLANILMASI}, journal={Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi}, year=2018, pages={35-50} }