M. B. Kutlu, "Tüketici Bakış Açısı ile Marka Yenilikçiliğinin Etkilerinin Çeşitli Sektörlerde İncelenmesi," In Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon , Bursa: Ekin Yayınevi, 2022, pp.251-264.
Kutlu, M. B. Tüketici Bakış Açısı ile Marka Yenilikçiliğinin Etkilerinin Çeşitli Sektörlerde İncelenmesi. 2022. In Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon , Ekin Yayınevi, Bursa, 251-264.
Kutlu, M. B., (2022). Tüketici Bakış Açısı ile Marka Yenilikçiliğinin Etkilerinin Çeşitli Sektörlerde İncelenmesi. Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon (pp.251-264), Bursa: Ekin Yayınevi.
Kutlu, MUSTAFA. "Tüketici Bakış Açısı ile Marka Yenilikçiliğinin Etkilerinin Çeşitli Sektörlerde İncelenmesi." In Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon , 251-264. Bursa: Ekin Yayınevi, 2022
Kutlu, MUSTAFA B. . "Tüketici Bakış Açısı ile Marka Yenilikçiliğinin Etkilerinin Çeşitli Sektörlerde İncelenmesi." Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon , Ekin Yayınevi, 2022, pp.251-264.
Kutlu, M. B. (2022) "Tüketici Bakış Açısı ile Marka Yenilikçiliğinin Etkilerinin Çeşitli Sektörlerde İncelenmesi", Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon . Bursa: Ekin Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={MUSTAFA BİLGEHAN KUTLU}, chaptertitle={Tüketici Bakış Açısı ile Marka Yenilikçiliğinin Etkilerinin Çeşitli Sektörlerde İncelenmesi}, booktitle={ Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon}, publisher={Ekin Yayınevi}, city={Bursa},year={2022} }