N. TOSUN And S. SÖYÜK, "Şikayet Yönetimi Perspektifinden Müşteri Memnuniyeti veDavranışsal Niyet Üzerine Kavramsal Bir Model Önerisi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, pp.1873-1887, 2019
TOSUN, N. And SÖYÜK, S. 2019. Şikayet Yönetimi Perspektifinden Müşteri Memnuniyeti veDavranışsal Niyet Üzerine Kavramsal Bir Model Önerisi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23 , 1873-1887.
TOSUN, N., & SÖYÜK, S., (2019). Şikayet Yönetimi Perspektifinden Müşteri Memnuniyeti veDavranışsal Niyet Üzerine Kavramsal Bir Model Önerisi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, 1873-1887.
TOSUN, NURPERİHAN, And SELMA SÖYÜK. "Şikayet Yönetimi Perspektifinden Müşteri Memnuniyeti veDavranışsal Niyet Üzerine Kavramsal Bir Model Önerisi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, 1873-1887, 2019
TOSUN, NURPERİHAN And SÖYÜK, SELMA. "Şikayet Yönetimi Perspektifinden Müşteri Memnuniyeti veDavranışsal Niyet Üzerine Kavramsal Bir Model Önerisi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, pp.1873-1887, 2019
TOSUN, N. And SÖYÜK, S. (2019) . "Şikayet Yönetimi Perspektifinden Müşteri Memnuniyeti veDavranışsal Niyet Üzerine Kavramsal Bir Model Önerisi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, pp.1873-1887.
@article{article, author={NURPERİHAN TOSUN And author={SELMA SÖYÜK}, title={Şikayet Yönetimi Perspektifinden Müşteri Memnuniyeti veDavranışsal Niyet Üzerine Kavramsal Bir Model Önerisi}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2019, pages={1873-1887} }