B. KIRAÇ And Ş. ELALDI, "Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Üst-düzey Düşünme Becerilerine Etkisinin Değerlendirilmesi: Bir Meta-tematik Analiz," TURKISH ACADEMIC RESEARCH REVIEW , vol.8, no.3, pp.1200-1216, 2023
KIRAÇ, B. And ELALDI, Ş. 2023. Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Üst-düzey Düşünme Becerilerine Etkisinin Değerlendirilmesi: Bir Meta-tematik Analiz. TURKISH ACADEMIC RESEARCH REVIEW , vol.8, no.3 , 1200-1216.
KIRAÇ, B., & ELALDI, Ş., (2023). Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Üst-düzey Düşünme Becerilerine Etkisinin Değerlendirilmesi: Bir Meta-tematik Analiz. TURKISH ACADEMIC RESEARCH REVIEW , vol.8, no.3, 1200-1216.
KIRAÇ, BUKET, And ŞENEL ELALDI. "Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Üst-düzey Düşünme Becerilerine Etkisinin Değerlendirilmesi: Bir Meta-tematik Analiz," TURKISH ACADEMIC RESEARCH REVIEW , vol.8, no.3, 1200-1216, 2023
KIRAÇ, BUKET And ELALDI, ŞENEL. "Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Üst-düzey Düşünme Becerilerine Etkisinin Değerlendirilmesi: Bir Meta-tematik Analiz." TURKISH ACADEMIC RESEARCH REVIEW , vol.8, no.3, pp.1200-1216, 2023
KIRAÇ, B. And ELALDI, Ş. (2023) . "Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Üst-düzey Düşünme Becerilerine Etkisinin Değerlendirilmesi: Bir Meta-tematik Analiz." TURKISH ACADEMIC RESEARCH REVIEW , vol.8, no.3, pp.1200-1216.
@article{article, author={BUKET KIRAÇ And author={ŞENEL ELALDI}, title={Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Üst-düzey Düşünme Becerilerine Etkisinin Değerlendirilmesi: Bir Meta-tematik Analiz}, journal={TURKISH ACADEMIC RESEARCH REVIEW}, year=2023, pages={1200-1216} }